niedziela, 22 marca 2015

Zawieszka i kolczyki- lizaki

Dziś wesoła kolorystyka adekwatna do pierwszego dnia wiosny, który był wczoraj, no ale cii. :D







Nie pamiętam czy wspominałam o tym, że miałam "mini wystawę" w szkole.
Wybrałam kilka prac i tak się to wszystko prezentowało < po zrobieniu zdjęcia dodałam jeszcze kilka rzeczy , bo wydawało mi się pusto xd>- przed wystawą, bo w trakcie ktoś zrzucił mi ją na podłogę i niestety kilka delikatniejszych rzeczy się popsuło. W złości powrzucałam rzeczy do pudełka i nadal tam leżą < już jakieś 2/3tygodnie> a ja boję się je otworzyć.






13 komentarzy:

  1. Śliczne są :3 Świetna ta twoja wystawa ;)
    http://cameron000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki. Cudna wystawa, u mnie w szkole nie ma takich rzeczy niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie prezentują się te kolczyki. Zapraszam do siebie na urodzinowe candy :) sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne :) Spokojnie otwórz, może nie jest tak źle albo da się to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mam być spokojna wolę zostawić po pudełko tak jak jest XD Nie chce się denerwować, że ktoś bezmyślnie zniszczył moją pracę i nawet się nie przyznał :P

      Usuń
  5. Cudne kolczyki! Rzeczywiście takie trochę wiosenne :3

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki świetny blog! podziwiam, na prawdę :) też kiedyś lepiłam, ale to chyba jednak nie mój konik. może Tobie się coś przyda? zapraszam ---> http://allegro.pl/show_item.php?item=5201244037 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kiedyś miałam wystawę w szkole, ale dobrze się zakręciłam i z wystawy zrobił się mini bazarek, zarobiłam całkiem sporo pieniędzy i rozdałam mnóstwo wizytówek. Uwielbiam takie akcje :D
    A zniszczonymi pracami się nie przejmuj, tak jak dziewczyny powyżej piszą - ja też radzę Ci spojrzeć na nie spokojnie, może większość da się uratować :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, w zeszłym roku też miałam mini bazarek, miło to wspominam :P.
      Okej, przekonałyście mnie idę po pudełko XD

      Usuń
  8. Świetne kolczyki, fajnie, że miałaś okazję, żeby wystawić swoje prace. Spróbuj otworzyć to pudełko, może zawartość aż tak nie ucierpiała... Mi często jakieś prace po prostu wypadają z rąk, zawsze jest ta "chwila prawdy" kiedy podnoszę je z podłogi :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze lizaczki. :D Uwielbiam takie malutkie kolczyki.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do zostawiania miłego śladu po sobie w postaci komentarza oraz odwiedzanie facebook'a- https://www.facebook.com/bajkakornelii .
Zostawi link do swojego bloga, a ja chetnie go odwiedzę ;)