sobota, 28 lutego 2015

czwartek, 26 lutego 2015

Zawieszka- ananas

Kolejny owoc do kolekcji!
Wiem, że liście wyszły średnio, ale i tak mi się podoba XD 
A co myślicie Wy?






poniedziałek, 9 lutego 2015

niedziela, 8 lutego 2015

Zawieszka- pączek


Ostatni raz lepiłam paczki rok temu!
Chciałam sprawdzić i porównać tę pracę z jej poprzednikami.
No... biżuteria z dwóch najstarszych postów pt."pączki" są straszne <błagam nie wchodźcie w archiwum z ponad roku>, dopiero poprzedni post przypominał coś na zwór pączka. 
Moją pierwszą myślą było "Boże, chyba usunę te posty, bo wstyd", ale jak się nad tym zastanowiłam, to doszłam do wniosku, że to bez sensu. 
Dlaczego?
Bo właśnie dzięki temu archiwum widzę swoje błędy, pracę i postępy.
I tak jak rok temu pełna dumy wrzucałam pączkowe prace, teraz widzę w nich sporo błędów.
Dziś znowu zadowolona wrzucam na stronę kolejne prace, ciekawe co będę o nich myśleć za rok?

A co Wy myślicie o nim teraz? :P





sobota, 7 lutego 2015

Zawieszka-lody w pucharku

Przy robieniu zdjęć starałam się aby było widać posypkę w dolnej warstwie lodów, ale się nie udało xd




piątek, 6 lutego 2015

Sushi

To jest post o który prosiła mnie moja przyjaciółka interesująca się Azją i wszystkim Azjatyckim.
I tu muszę jej za to podziękować, bo pomysł jest serio fajny i przypadł mi do gustu, mimo to
na początku byłam  nastawiona sceptycznie, bo wydawało mi się to trudne, ale jak już zaczęłam lepić to nie było tak źle i myślę, że nawet fajnie wyszło.
A co Wy myślicie?




aby zrobić sushi najpierw zrobiłam patyczki, z których pomocą wszystko było łatwiejsze :D


czwartek, 5 lutego 2015

Ciasto

Nigdy takiego ciasta nie widziałam, ale co tam, ulepić zawsze można :P





A przy okazji robienia ciasta i pączka< z następnego postu> powstało też trochę posypek.


wtorek, 3 lutego 2015

Babeczki

Po dłuższym czasie nielepienia chciałam zabrać się za coś prostszego, a pierwsze co wpadło mi do głowy to oczywiście babeczki!
Co o nich myślicie?

Przybliżenie na posypki :>





Babeczki ogólnie skończą jako ozdoby do telefomu-wejscie dla słuchawek< nie wiem jak to się nazywa, tylko tak umiałam to opisać xd>, do zdjęć jeszcze bez półfabrykatu, ponieważ uniemożliwiło by to ich wykonanie.

poniedziałek, 2 lutego 2015

Nieobecność

Nie było mnie tutaj ponad 3 miesiące, bardzo za to przepraszam i myślę, że jestem winna wyjaśnienia. Nie było mnie tu przez cały ten długi okres, bo... Bo sama nie wiem, jakoś zniechęciłam się, nie miałam pomysłów, lepienie odkładałam na co raz to dalszy plan, aż w końcu prawie w ogóle o nim zapomniałam. Gdy już chciałam cokolwiek ulepić nic mi nie wychodziło, nie miałam pomysłów < w sumie to nadal nie mam ich za dużo> . I jako że tych pomysłów mi brakuje, ale chęci są chciałabym poprosić Was o pomoc! napiszcie mi w komentarzach co chcielibyście zobaczyć, a ja zrealizuję Wasze pomysły. 
Liczę na Was!